ניהול בתים משותפים

תנופת הבניה המאסיבית בישראל בשנים האחרונות הביאה איתה גם שינוי משמעותי באופי הדיור בישראל. יותר ויותר בתים רבי קומות ומרובי דיירים ובהתאם לכך גם הפכו הבניינים למשוכללים, מאובזרים ומורכבים הרבה יותר להחזקה ותחזוקה. השילוב של מערכות מודרניות ומורכבות, ובניין המכיל עשרות דירות ומשמש לעיתים מאות דיירים לא מאפשר יותר את ניהול הבית המשותף בדרך המסורתית ע"י ועד נבחר שעושה את עבודתו בהתנדבות ובזמנו החופשי. הניהול חייב לעבור לגוף מקצועי שמקדיש את כל המשאבים והזמן הדרוש לטובת העניין. ניהול נכון של הבית המשותף שומר ואף מעלה את ערך הנכסים בו ומשתלם בטווח הארוך לבעלי הדירות הרבה מעבר לעלויות הנוספות לכאורה הכרוכות במיקור חוץ של ניהול ועד הבית. יתרה מזאת, לחברת הניהול יש לעיתים קרובות יכולת להורדת עלויות תחזוקה שוטפת מכוח היותם לקוח גדול אל מול קבלני הביצוע המספקים את השירותים השונים. נקודה חשובה נוספת, קשורה בהעברת האחריות לטיפול בתקלות השוטפות לגורם חיצוני שאינו אחד מדיירי הבית. העברת האחריות לגורם שלישי מקטינה משמעותית את הפוטנציאל למתחים בין הדיירים ומאפשרת קיום של שכנות טובה ואוירה רגועה בבית המשותף. My Property מציעה שירותי ניהול בהתאמה אישית לכל בית משותף בנפרד. ועד הבית יכול לבחור אילו שירותים הוא מבקש לקבל מחברת הניהול, כיצד וכמה… כל השירותים בכתובת אחת ועל ידי נציג שירות אישי, בזמינות גבוהה וזמני תגובה קצרים ביותר.

מהרגע שמעבירים את הניהול ל My Property אפשר להרגע ורק להנות מהנכס.

השירות מותאם לצרכי ודרישות הדיירים וכולל את השירותים הבאים (אך לא מוגבל להם):

נקיון וגינון

  • לכל בית משותף יש דרישות שונות בנוגע לתחזוקה השוטפת של השטחים הציבוריים. דרישות התחזוקה הן נגזרת של גודל השטחים הציבוריים, עיצובם, אינטנסיביות השימוש בהם, אופי הדיירים, חתך הגילאים ועוד..
    My Property עושה מעקב צמוד ויומיומי על מצב השטחים הציבוריים של הנכס ויודעת להתאים עם הזמן את הטיפול המיטבי לכל בית משותף.

    תשלומי חשבונות ומיסים

  • My Property תשלם את כל החשבונות המשותפים, תבצע בדיקות סבירות, תחקור ותתריע על כל חיוב חריג.

    גביה

  • אחד התחומים הקשים ביותר עבור וועד הבית הוא נושא הגביה. לכן, וועדי בתים רבים שמחים להעביר את הטיפול בתחום זה לחברת הניהול.
    My Property עושה שימוש בשיטות סליקה מתקדמות ומגוונות על מנת להקל על לקוחותיה ולהוריד מסדר היום נושא כאוב זה.

    תחזוקת מערכות (מים, חשמל, כיבוי אש, מעליות, תקשורת ועוד)

  • הטיפול במערכות הבית המשותף כרוך באחריות גדולה מאוד. רוב המערכות עלולות להוות גורם מסכן חיים במידה ולא טופלו כראוי.
    My Property דואגת לעבוד אך ורק עם אנשי מקצוע מוסמכים ולוקחת אחריות מלאה על המערכות שבטיפולה.

    אחזקה מונעת – חילופי עונות

  • תחזוקה מונעת, כשמה כן היא. אם נעשית כראוי ובזמן היא מונעת תקלות ונזקים רבים וחוסכת כסף רב. קל מאוד לוותר על תחזוקה מונעת משום שאף פעם היא לא "קוראת לפעולה". היא נעשית כדי למנוע קריאות עתידיות.
    אחזקה שוטפת וטיפול בתקלות
    למרות הכל, המציאות יותר חזקה מכל השתדלות שנעשה, ותקלות הן חלק מהחיים. מנעולים מתקלקלים, צירים נשברים, נורות נשרפות והביוב נסתם. לכל אלה ועוד יש צורך בתגובה מהירה על מנת לסלק את המפגע ולהחזיר דברים למסלולם ותפקודם התקין.
    My Property לוקחת תחת אחריותה אך ורק לקוחות שהיא יכולה לתת להם מענה שוטף ומיידי על כל בעיה. לא עוד רדיפה במשך ימים לטיפול בתקלות, כל קריאה מקבלת מענה מיידי ותקלום נסגרות בזמן הקצר ביותר.

    ייצוג מול רשויות בעניינים שונים

  • הרשות לא עומדת בהתחייבויותיה לתושבי האיזור? קיימים מפגעים בשטחים הציבוריים? הארנונה שנקבעה לכם חריגה?…
    תמיד יש בעיות מול רשויות אך במקרים רבים רוב האנשים מוותרים על הטיפול בגלל הזמן והמאמץ הכרוך בכך. חברת הניהול יודעת ליצור לובי חזק שנבנה מאיחוד כוחות של דיירים רבים בטיפולה ובדרך כלל מצליחה להשיג תוצאות טובות יותר בעבודה מול הרשויות. בנוסף, My Property מעסיקה משרד עורכי דין המייעצים בהיבטים המשפטיים ומייצגים את לקוחותיה בכל עניין שנדרש.

אנו נעזור לך לבנות את עתידך.